|
- Melding |
-
- |
- ||||
| - Aanvrager: - | -
- |
- - Telefoon: - | -
- |
- ||
| - Locatie: - | -
- |
- - Afdeling: - | -
- |
- ||
| - Werkplek: - | -
- - |
- - | |||
|
- - |
- |||||
| - Locatie: - | -
- |
- - Melddatum: - | -
- |
- ||
| - Terrein: - | -
- |
- - Gebouw: - | -
- |
- - Ordernr: - | -
- |
-
| - | - Laag: - | -
- |
- - Reactietijd: - | -
- |
- |
| - Ruimte: - | -
- |
- - | - Status: - | -
- |
- |
| - | |||||
| - Melding: - | -
- |
- - Vakgroep: - | -
- |
- ||
| - Omschrijving: - | -
- |
- ||||
|
-
- |
-
- |
- ||||
| - Objecten: - | -- |
- |
-
- |
- ||
| - Afhandeling: - | -
- |
- ||||
-
- |
-
-
- |
- |
-
|
- ||
|
- Servicedesk:
- Tel nr: 00 31 (0)40 2332820 - Postbus 80009 - 5600 JZ Eindhoven - E-mail: servicedeskchemelot@aa-fm.com - s.v.p. gereedmelding via de servicedesk per e-mail |
-
|
- Factuuradres:
- AAFM Facility Management BV - t.a.v. Crediteurenadministratie account DSM - Postbus 604 - 6160 AP Geleen |
-
|
- Leverancier:
- - - - - Tel nr: - Fax nr: |
-
|
- Leverancier:
- - - - - Tel nr: - Fax nr: |
-
|
- Bezoek/afleveradres:
- DSM - - G - - - |
-
| - Bezoek/afleveradres: - | -||
| zie bijlage | -||
|
- |
- ||
|
- |
- ||
|
- |
- ||
|
- |
- ||
|
- |
- ||
|
- |
- ||
|
- |
-
- |
-
- |
-
|
- |
-
- |
-
- |
-
| - Indien op deze order geen bedrag vermeld staat, is de maximale waarde 500 euro. U dient de werkelijke prijs -binnen 8 werkdagen terug te koppelen aan de Servicedesk, deze mag NIET afwijken van het factuurbedrag. -Indien deze opdracht > 500 euro is en geen bedrag bevat, dient u deze order te annuleren bij de Servicedesk -en een RFQ aan te vragen, mits er gerefereerd is naar een offerte. - | -
|
- Op alle door AAFM Facility Management BV verstrekte offerteaanvragen en opdrachten zullen uitsluitend en onverkort de algemene
-inkoopvoorwaarden, versie d.d. 01 januari 2010 van AAFM Facility Management BV van toepassing zijn, op te vragen via:
- http://www.aa-fm.com(onder afdeling Inkoop), met uitzondering van
-met AAFM Facility Management BV overeengekomen schriftelijke contractuele afspraken.
- - Met de ondertekening van dit formulier door Leverancier verklaart deze hiermee accoord te gaan met de hierboven genoemde algemene -inkoopvoorwaarden. Andere voorwaarden worden hierbij nadrukkelijk verworpen, met uitzondering van met AAFM Facility Management BV overeengekomen schriftelijke contractuele afspraken. |
-
|
- AAFM Facility Management BV - -1. AAFM Facility Management BV nodigt u uit een prijsopgave uit te -brengen voor de hieronder omschreven activiteiten. - -2. De prijsopgave dient een vaste prijs te zijn, gebaseerd op de in dit formulier aangegeven -activiteiten en de (contract)afspraken tussen AAfm en Leverancier, eventueel aangevuld door -opmerkingen/aanvullingen van Leverancier. Indien, wegens omstandigheden, niet kan -worden overgegaan tot het uitbrengen van een vaste prijs dient een raming te worden -afgegeven. Dit moet onder aan dit formulier worden weergegeven. De raming dient een zo -goed mogelijke benadering te zijn van de werkelijke kosten - -3. Indien de aanbieding het bedrag van € 500,- overstijgt dient te allen tijde een -gedetailleerde kostenspecificatie te worden bijgevoegd. Deze prijsopgave (evt. inclusief -kostenspecificatie) dient ondertekend te worden geretourneerd ter attentie van de servicedesk - |
-
| - Prijsconditie: BTW. Exclusief | -- Betalingsconditie: 90 dagen einde maand | -
-
|
-
- |
- |||||||||||||||||||
|
- |
- ||||||||||||||||||||
-
|
-
| - Omschrijving: - | -
|
- |
-
|
- |
-
- |
-
- |
-
|
- |
- - Handtekening AAFM: - | -
|
- |
-
|
- |
-
- |
-
|
- |
- |
|
- Prijsopgave referentie:
- - Request nummer: - |
- Responsetijd voor indienen offertes (indien geen spoed): - < € 500,-: 1 werkdag - > € 500,-: 5 werkdagen |
-
|
- Urgentie niveau:
- - Vakgroep: - - Melding: - |
- |
|
- Contactpersoon:
- AAFM Facility Management BV - Uitgegeven door: - Servicedesk AAFM-DSM - Tel nr: 00 31 (0)40 2332820 - Aanvrager: - Tel nr: - Datum aanvraag: |
-
- Te retourneren aan:
- AAFM Facility Management BV - T.a.v. Servicedesk DSM - Tel nr: 00 31 (0)40 2332820 - Postbus 80009 - 5600 JZ Eindhoven - E-mail: servicedeskchemelot@aa-fm.com |
-
| Handtekening AAFM: | -Handtekening Klant: | -Budget/Dienst: | -Business Unit: - |
-
|
- |
-
| - Trade register no. 09130306 - | -|
|
- Opmerkingen/aanvullingen leverancier:
- - |
- |
|
- Verklaring van de leverancier:
- Hierbij verklaart Leverancier de hierboven omschreven werkzaamheden, gebaseerd op de hierboven gestelde voorwaarden en -condities, uit te voeren voor een bedrag van € (excl. BTW). Het aanbod betreft een vaste -prijs (doorhalen wat niet van toepassing is). -Naam geautoriseerd persoon: |
- |
| Handtekening: | -Datum | -
-
|
-
-
|
- ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ingevulde werkbon a.u.b. retourneren naar servicedeskchemelot@aa-fm.com -Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de Servicedesk: Tel nr: 00 31 (0)40 2332820 |
- |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Trade register no. 09130306 | -|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| - Prijsconditie: BTW. Exclusief | -- Betalingsconditie: 90 dagen einde maand | -
-
|
-
- |
- |||||||||||||||
|
- |
- ||||||||||||||||
-
|
-
|
- |
-
| - | - | - Handtekening AAFM: - | -
|
- |
-
|
- |
-
| - |
-
|
- - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
- |
|
- |
-
-
- |
-
|
- Facilitor |
-
| - |
-
-
|
- - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BOOKING DETAILS
-
| Date visit: | |||||||
| Start time visit: | |||||||
| End time visit: | |||||||
| Meeting room: |
| Date visit: | |||||||
| Start time visit: | |||||||
| End time visit: | |||||||
| Meeting room: | |||||||
| Date visit: | |||||||
| Start time visit: | |||||||
| End time visit: | |||||||
| Parking space: |
AkzoNobel Amsterdam -E-mail:
- +
|