diff --git a/CUST/RWSN/xsl/cust.xsl b/CUST/RWSN/xsl/cust.xsl index 16c914d64d..1819385f8e 100644 --- a/CUST/RWSN/xsl/cust.xsl +++ b/CUST/RWSN/xsl/cust.xsl @@ -1,11 +1,16 @@ - + + + + + + INSINN @@ -656,15 +661,27 @@ Voor eventuele vragen kunt u mailen naar het KCC, kc - -
Afhandeling
+ + + + +
Afhandeling
+ We gaan binnen 2 werkdagen aan de slag met je melding. Ons streven is om zo snel mogelijk een oplossing te realiseren; de voorlopige oplosdatum staat op . +

+ Indien deze reactie-en oplostijd niet past bij de urgentie van je probleem, gaat het waarschijnlijk niet om een functionele vraag. Indien je ons (tijdens kantooruren) belt (zie + telefoonnummer hieronder) kunnen we je helpen het juiste loket te vinden. Bij niet werkende software kan Control Center MKO (nat: 040 280 78 90; droog: 040 280 78 88) of + Servicedesk ICT (088 797 90 00) je waarschijnlijk helpen. +
+
Afhandeling
We beantwoorden je bericht zo snel mogelijk. Uiterlijk sturen we je een reactie.

Je kunt de status van je melding volgen in
Facilitor zelfservice.

Voor de afhandeling van vragen zijn per product en dienst doorlooptijden afgesproken.
Meer informatie over de dienstverlening van de Corporate Dienst vind je op intranet.

Vragen?
Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bovengenoemd meldingsnummer bij de hand te houden, zodat we je sneller kunnen helpen.
- + + + @@ -835,6 +852,13 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove Wij willen je erop attenderen dat eventuele annulerings -en/of wijzigingskosten van de definitieve boeking ten laste komen van de kostenplaats die door jou is opgegeven. De annuleringskosten zijn opgenomen in de algemene voorwaarden van de reserveringsbevestiging van de externe vergaderlocatie. + + + + De WID-scan is gemaakt. Je kunt nu in IdM Selfservice Manager een aanstelling opvoeren. De WID-scan blijft 6 weken beschikbaar, zorg dat je voor deze termijn de aanstelling hebt ingevoerd in IdM Selfservice Manager. +Volg hiervoor de stappen uit de werkinstructie nieuwe medewerker. + + Vragen?
@@ -1333,7 +1357,7 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove - + @@ -1369,83 +1393,136 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove - + - + - - - - - - - - - - - - - - + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + - + - + @@ -1502,18 +1579,33 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove + - - + + + + + - - - - + @@ -6072,6 +6158,7 @@ function startAutoRefreshTim() {
-
Geachte heer/mevrouw  ,
-
De applicatie-aanvraag/opzegging die je hebt ingediend zal worden beoordeeld door de functioneel beheerder(s) van de applicatie:
-
-
-
-

Je hoeft zelf geen actie te ondernemen en je krijgt automatisch bericht als je aanvraag is goed- of afgekeurd. -
-
Hierbij bevestigen wij uw ICT aanvraag, die geregistreerd is in http://Facilitor onder nummer . - - - -
Voordat de aanvraag wordt doorgezet naar de servicedesk, dient de aanvraag goedgekeurd te worden door: - - - -
- Uw leidinggevende en uw directeur bedrijfsvoering -
- - -
- Uw leidinggevende -
-
-
- - - - - -
Voordat de aanvraag wordt doorgezet naar de servicedesk, dient de aanvraag goedgekeurd te worden door: -
- Uw directeur bedrijfsvoering -
- - -
Deze aanvraag wordt doorgestuurd naar de ICT Servicedesk of de Servicedesk telefonie. -
-
-
+
+
Geachte heer/mevrouw  , +
+
Hierbij bevestigen wij uw ICT aanvraag, die geregistreerd is in http://?fac_id=RWSN&Facilitor onder nummer .
+
De applicatie-aanvraag/opzegging die je hebt ingediend zal worden beoordeeld door de functioneel beheerder(s) van de applicatie:
+
+
+
+

Je hoeft zelf geen actie te ondernemen en je krijgt automatisch bericht als je aanvraag is goed- of afgekeurd. +
+
Hierbij bevestigen wij uw ICT aanvraag, die geregistreerd is in http://?fac_id=RWSN&Facilitor onder nummer .
+
De applicatie-aanvraag/opzegging die je hebt ingediend zal worden beoordeeld door uw leidinggevende:
+
+

Je hoeft zelf geen actie te ondernemen en je krijgt automatisch bericht als je aanvraag is goed- of afgekeurd. +
+
Hierbij bevestigen wij uw ICT aanvraag, die geregistreerd is in http://?fac_id=RWSN&Facilitor onder nummer . +

Je hoeft zelf geen actie te ondernemen en je krijgt automatisch bericht als je aanvraag is uitgevoerd. +
+
Hierbij bevestigen wij uw ICT aanvraag, die geregistreerd is in http://?fac_id=RWSN&Facilitor onder nummer .
+ + + + +
Voordat de aanvraag wordt doorgezet naar de servicedesk, dient de aanvraag goedgekeurd te worden door: + + + +
+ Uw leidinggevende en uw directeur bedrijfsvoering +
+ + +
+ Uw leidinggevende +
+
+
+ + + + + + +
Voordat de aanvraag wordt doorgezet naar de servicedesk, dient de aanvraag goedgekeurd te worden door: +
+ Uw directeur bedrijfsvoering +
+ + +
Deze aanvraag wordt doorgestuurd naar de ICT Servicedesk of de Servicedesk telefonie. +
+
+
@@ -1477,7 +1554,7 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove
+ Melding  SPOED!
+ Melding  SPOED!
+ + + De ingediende applicatieaanvraag is afgehandeld.
+ Let op! Toegekende rechten zijn pas actief na 30-60 minuten.

+ Wanneer je daarna de computer/laptop opnieuw opstart wordt deze applicatie automatisch geïnstalleerd/beschikbaar gesteld.
+ Gebeurt dit niet dan kan je deze applicatie zelf installeren via de Applicatie catalogus.
+ Ga naar Start --> Alle Programma’s --> Configuratiescherm --> SCCM --> Application Catalog en installeer zelf de applicatie.
+ Je dient dit voor elke PC te doen waarop je wenst te werken.

+ Als je voorziet dat je een B-applicatie langer dan twee maanden niet nodig hebt, zeg deze dan via Facilitor op.
+ Indien een B-applicatie langer dan vier maanden achtereen niet wordt gebruikt, komt de licentie automatisch te vervallen.
+
Aanvrager: @@ -1718,6 +1810,8 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove  
De verwachte leverdatum is:  @@ -1725,15 +1819,7 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove
- - Na goedkeuring van uw aanvraag dient u, bij bepaalde applicaties, zelf enige installatiehandelingen te verrichten.
- Ga naar Start --> Alle Programma’s --> Configuratiescherm --> SCCM --> Application Catalog en installeer zelf, op de PC waar u werkt, de installatie.
- U dient dit voor elke PC te doen waarop u wenst te werken.
-
@@ -2570,7 +2656,7 @@ Neem contact op via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. We verzoeken bove
  • standaard 2e klasse: je gebruikt de tijdelijke mobiliteitskaart voor woon-werkverkeer en dienstreizen.
  • standaard 1e klasse: je gebruikt de tijdelijke mobiliteitskaart alleen voor dienstreizen. Voor dienstreizen mag namelijk per 1e klasse worden gereisd.
Voor gebruik in NS-treinen moet je bij iedere reservering van de tijdelijke Mobiliteitskaart bij Mobility Mixx aangeven voor welke klasse je de Mobiliteitskaart wilt gebruiken: -
  • Stuur je e-mail naar info@mobilitymixx.nl. Je vermeldt daarbij dat je gebruik maakt van een tijdelijk Mobiliteitskaart, het nummer van jouw tijdelijke Mobiliteitskaart en of je 1e of 2e klasse wilt reizen.
  • +
    • Neem contact op met Mobility Mixx via 0900 - 662 46 49 of maak gebruik van het contactformulier. Je vermeldt daarbij dat je gebruik maakt van een tijdelijk Mobiliteitskaart, het nummer van jouw tijdelijke Mobiliteitskaart en of je 1e of 2e klasse wilt reizen.
    • Mobility Mixx zal dit product voor jou ‘klaarzetten’. Als dit is klaargezet zal je hierover een mail ontvangen van Mobility Mixx.
    • Je kunt het reisproduct nu met jouw tijdelijke Mobiliteitskaart ophalen bij een geel NS-automaat op het station. Volg daarvoor de stappen die getoond worden op de automaat. De standaardklasse is dan aangepast.
+ @@ -6108,7 +6195,7 @@ function startAutoRefreshTim() { - Rappellering + Herinnering @@ -6125,7 +6212,7 @@ function startAutoRefreshTim() { - +
@@ -6171,10 +6258,26 @@ function startAutoRefreshTim() { - + -
Wil je de uitleentermijn verlengen? Neem dan contact op met het KCC, kcc@rws.nl. Tel: 088-7970777. Geleende boeken dien je terug te sturen naar onderstaand adres: +
Wij verzoeken je om het bovenstaande zo spoeding mogelijk te retourneren aan: +
Bibliotheek Rijkswaterstaat +
Postbus 20000 +
3502 LA Utrecht +
+
Wil je, indien mogelijk de uitleentermijn verlengen? +
    +
  • Maak een melding aan via Facilitor zelfservice
  • +
  • Kies voor melding 'Facilitair'
  • +
  • Kies vakgroep 'Bibliotheek'
  • +
  • Kies voor melding 'Aanvraag Boeken'
  • +
  • Geef het volgende aan in de melding:
  • +
    • van welk boek je de leenperiode wilt verlengen
    • +
    • tot welke datum je het boek wilt verlengen
    • +
    +
+
Geleende boeken dien je terug te sturen naar onderstaand adres:
@@ -6272,26 +6375,39 @@ function startAutoRefreshTim() {
+ - + + + + + - + + @@ -6309,7 +6425,20 @@ function startAutoRefreshTim() {
  + + 140px + appl/shared/barcode.asp?text=&height=50&narrow=1&wide=3 + +
Uitlening
-
-
-
Titel: - +
Aan is het volgende in bruikleen gegeven: + +
+
Omschrijving: + +
-
Wil je de uitleentermijn verlengen? Neem dan contact op met het KCC, kcc@rws.nl. Tel: 088-7970777. Geleende boeken dien je terug te sturen naar onderstaand adres: +
Het boek wordt naar je toegestuurd. +
+
Wil je de uitleentermijn verlengen? +
    +
  • Maak een melding aan via Facilitor zelfservice
  • +
  • Kies voor melding 'Facilitair'
  • +
  • Kies vakgroep 'Bibliotheek'
  • +
  • Kies voor melding 'Aanvraag Boeken'
  • +
  • Geef het volgende aan in de melding:
  • +
    • van welk boek je de leenperiode wilt verlengen
    • +
    • tot welke datum je het boek wilt verlengen
    • +
    +
+
Geleende boeken dien je terug te sturen naar onderstaand adres:

Bibliotheek Rijkswaterstaat
Postbus 20000