diff --git a/CUST/UWVA/xsl/cust.xsl b/CUST/UWVA/xsl/cust.xsl index b79f171a4c..5eda11566c 100644 --- a/CUST/UWVA/xsl/cust.xsl +++ b/CUST/UWVA/xsl/cust.xsl @@ -1216,7 +1216,1094 @@ + + + ================================ BESTELLINGEN ============================== + Facilitor UWVA XSL template for bestelling + + + + + + Facilitor: Bevestiging Bestelling + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
+ + + bes + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Beste collega,
+WELKOM bij het Klanttevredenheidsonderzoek (KTO).

+De bestelling is onlangs geleverd.
+Om je in de toekomst nog beter van dienst te zijn is je mening omtrent de uitgevoerde werkzaamheden van belang.
+Wij verzoeken je b te volgen en je reactie te geven. Het invullen van dit formulier duurt ongeveer 2 minuten. +
Bij voorbaat hartelijk dank voor je medewerking!
Service Center Facilitair Bedrijf
Onderstaand tref je de gegevens van deze bestelling nogmaals aan.
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
RETOURBON: A-
Van:
E-mail adres:
Telefoon:
Locatie: -
Werkplek: -
Afdeling: -
Kostenplaats: - /
Retouradres: +
: +
: +
: +
Oorspronkelijk bestelnr.: A-
Ingevoerd:  
Reden retour:
Bestelaanvraag: A-
Aan:
E-mail adres:
Locatie: -
Werkplek: -
Afdeling: -
Kostenplaats: - /
Afleveradres: +
: +
: +
: +
Ingevoerd:  
Afleverdatum:
:
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ArtikelnrOmschrijvingOpmerkingenAantalPrijsTotaal
+   + + :
+
+
+ + Totaal te crediteren bedrag: + Totaalprijs bestelling: + + + +
+
+
+
+
+ + + + + + + + +
+ + + + + + +
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
+ +
+ + ../../cust//uwv_teken.gif + +
Aan
+ +
+ +
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Datum
+ --
+
Van
Telefoon:
E-mail:
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Onderwerp
Afhandeling bestelling
+
Beste collega,
+
Jouw bestelling, onder nummer , is volgens onze informatie geleverd of indien je een bestelling hebt geretourneerd, is deze opgehaald.
+
Wij gaan ervan uit dat deze bestelling naar tevredenheid is afgehandeld.
+
Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag van u.
+
Voor vragen met betrekking tot Handelsdrukwerk kun je contact opnemen met DIV Operationeel Beheer (DIV-Operationeelbeheer@uwv.nl).
+
Voor andere vragen kunt je contact opnemen met het Service Center van jouw regio via email.
+
Met vriendelijke groeten,
Service Center Facilitair Bedrijf
+
Overzicht bestelling
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Afleveradres + +
+ +
+   +
+ +
Ingevoerd +  
Afleverdatum + +
+ + + +
+
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ArtikelnrOmschrijvingOpmerkingenAantalPrijsTotaal
+ + :
+
+
Totaalprijs bestelling:
+
+
+
+ + + + + + + + + +
+ + + + + + +
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
+ +
+ + ../../cust//uwv_teken.gif + +
Aan
+ +
+ +
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Datum
+ --
+
Van
Telefoon:
E-mail:
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Onderwerp
Fiatteringsverzoek
Beste collega,
+ Een van jouw medewerkers heeft via Facilitor een bestelaanvraag gedaan op jouw kostenplaats boven + zijn/haar limiet. Als budgethouder van de betreffende kostenplaats is daarom jouw fiattering + vereist voor bestelaanvraag . Dit kun je doen door op de volgende + link te klikken + http://facilitor.ba.uwv.nl, + hier kun je de bestelaanvraag fiatteren of afwijzen. De handleiding kun je vinden op UWV + digitaal of door te klikken op de volgende link + http://uwvintranet.info.uwv.nl/item.aspx?id=tcm:5-19605.

+ Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met het Service Center Facilitair Bedrijf.

+ Met vriendelijke groet,
+ Service Center Facilitair Bedrijf


+ N.B.
Dit bericht werd automatisch aangemaakt. + Wil je hierop reageren, dan kan dat telefonisch of via het versturen van een + e-mail aan het Service Center. +
Overzicht bestelling
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Afleveradres + +
+ +
+   +
+ +
Ingevoerd +  
Afleverdatum + +
+ + + +
+
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ArtikelnrOmschrijvingOpmerkingenAantalPrijsTotaal
+ + :
+
+
Totaalprijs bestelling:
+
+
+
+ + + + + + + + + +
+ + + + + +
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
+ +
+ + ../../cust//uwv_teken.gif + +
Aan
+ , +
+ +
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Datum
+ --
+
Van
Telefoon:
E-mail:
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + +
Onderwerp
+ Overnachting overschrijdt bestellimiet

+ Beste collega, +
+ Onderstaande overnachting met bestelaanvraagnummer is gewijzigd. De kosten zijn daarbij verhoogd tot boven de bestellimiet van 500 euro voor dit product.

+ Dit is slechts een mededeling; de wijziging is reeds doorgevoerd in de boeking. De gewijzigde kosten zullen gefactureerd worden en doorbelast naar de opgegeven kostenplaats.

+ Met vriendelijke groet,
+ Service Center Facilitair Bedrijf


+ N.B.
Dit bericht werd automatisch aangemaakt. Wil je hierop reageren, dan kan dat telefonisch of via het versturen van een e-mail aan het Service Center. +
Overzicht bestelling
+ + + + + + + + + + + + + + + + + +
Ingevoerd +  
Afleverdatum + +
+ + + +
+
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ArtikelnrOmschrijvingOpmerkingenAantalPrijsTotaal
+ + :
+
+
Totaalprijs bestelling:
+
+
+
+ + + + + + + + + +
+ + bes + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
RETOURBON: A-
Van: + +
E-mail adres: + +
Telefoon: + +
Locatie: + - + +
Werkplek: + - + +
Afdeling: + - + +
Kostenplaats: + - +  / 
+
Onderstaand tref je een overzicht aan van de artikelen die je retour hebt gedaan.
+
Retouradres: + +
  +   +
  +    + +
  +  
Oorspronkelijk bestelnr.: + A-
Ingevoerd: +   + +
+
Reden retour: + +
+ Beste collega,

+ Onderstaande aanvraag is geweigerd door de leverancier.

+ Als je nog vragen hebt kunt je contact opnemen met , telefoon . +
Bestelaanvraag A- geweigerd door leverancier
+ Beste collega,

+ De wijziging of annulering van onderstaande aanvraag is geweigerd door de leverancier.

+ Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met , telefoon . +
Mutatieverzoek van Bestelaanvraag A- geweigerd door leverancier
Bestelaanvraag: A- (WIJZIGING)Bestelaanvraag: A-
Aan: + +
E-mail adres: + +
Locatie: + - + +
Werkplek: + - + +
Afdeling: + - + +
Kostenplaats: + - +  / 
Onderstaand tref je een overzicht van de bestelaanvraag die jij hebt gedaan.
Afleveradres: + +
  +   +
  +   +   +
  +  
Ingevoerd: +   + +
Afleverdatum:
+ + : + +
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ArtikelnrOmschrijvingOpmerkingenAantalPrijsTotaal
+ + + + +   + + + :
+
+
+
+ + + + + +
+ + Totaal te crediteren bedrag: + Totaalprijs bestelling: + + + +
+
Als je vragen hebt over de status van de bestelling, neem dan contact met ons op. Houd het bestelaanvraagnummer bij de hand, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,

+ +
+
+
+ +
+ + +
+ +