SORO#40913 huisregeltekst tbv reserveringen aangepast
svn path=/Website/branches/v2017.1/; revision=35393
This commit is contained in:
@@ -19,6 +19,82 @@
|
||||
</xsl:choose>
|
||||
</xsl:template>
|
||||
|
||||
<xsl:template name="res_begintext">
|
||||
<!--key 42 = gebouw Dienstencentrum (DC) key 54 = gebouw Centraal Bureau (CB)-->
|
||||
<xsl:choose>
|
||||
<xsl:when test="rsv_ruimte/res_ruimte/plaats/regio/district/locatie/gebouw/key='54' or rsv_ruimte/res_ruimte/plaats/regio/district/locatie/gebouw/key='42'">
|
||||
<tr>
|
||||
<td class="tekst" colspan="4">
|
||||
<table width="100%">
|
||||
<strong>Gedragsregels gebruik Kantoor/Spreekkamers en Vergaderruimten Centraal Bureau (CB) en Dienstencentrum (DC):</strong>
|
||||
<p>
|
||||
<b>Receptiefunctie Dienstencentrum</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Er is voorlopig geen receptiefunctie aanwezig.</li>
|
||||
<li>Hiervoor is een <U>belsysteem ingericht dat je kunt gebruiken als je een afspraak hebt met een gebruiker van het pand.</U> Dit betreft de volgende afdelingen: Servicedesk, Flexplekken, F&C, Zorgadvies en Inkoop. Gebruikers zorgen ervoor tijdig beneden bij de ontvangst te staan om gasten te ontvangen. Ook wanneer er sollicitanten komen, zorgt de organisator zelf voor een gastvrije ontvangst.</li>
|
||||
<li>Wanneer je <U>GEEN afspraak hebt met een interne gebruiker</U>, bijv. omdat je een vergaderruimte hebt gereserveerd, geldt het volgende:</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Degene die de vergaderruimte reserveert, is verantwoordelijk voor het opvangen van de gasten. Deze persoon zorgt er dan ook voor tijdig aanwezig te zijn. Om binnen te komen kun je de bel van de Servicedesk gebruiken. Zij laten je dan ongezien binnen door middel van een automatische deurknop. <U>Vervolgens zorg jij zelf dat de andere genodigden worden opgevangen.</U></li>
|
||||
<li>Bij het reserveren van een ruimte ontvang je deze bevestigingsmail. In deze bevestiging zijn deze gedragsregels toegevoegd. Jij bent verantwoordelijk <U>om deze gedragsregels door te sturen of mede te delen aan de genodigden.</U></li>
|
||||
</ul>
|
||||
<li>Vergaderruimtes kunnen na 18.00 uur niet worden gereserveerd in RegelDirect, tenzij je dit laat doen door Receptie.</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>De eindverantwoordelijke kan dan de sleutel en de tag om het alarm te installeren, afhalen bij de Receptie van het gebouw tegenover het DC (oude MEE gebouw), Baroniehof 169A bij de Receptie. Wanneer Receptie Baroniehof 169A niet bezet is, dan kun je de sleutel afhalen bij Receptie van het Centraal Bureau op Baroniehof 165. De eindverantwoordelijke sluit het pand af, zet het alarm erop, sluit de poort en zorgt ervoor dat de sleutel de volgende dag weer terug is bij Receptie;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
<p>
|
||||
<b>Achterlaten vergaderruimte/kantoorruimte</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Ramen en deuren zijn dicht;</li>
|
||||
<li>Lampen en airco’s uit;</li>
|
||||
<li>Bij gebruik van een digiboard, alles afsluiten en terugleggen/hangen;</li>
|
||||
<li>Afwas naar keuken en in de vaatwasser zetten;</li>
|
||||
<li>Tafels en stoelen terugzetten op de oorspronkelijke plaats;</li>
|
||||
<li>Er hangen foto’s in de ruimtes hoe de opstelling moet worden teruggezet</li>
|
||||
<li>Degene die de vergadering heeft belegd, is hiervoor eindverantwoordelijk;</li>
|
||||
<li>Computers zijn vergrendeld bij het verlaten van de kamer;</li>
|
||||
<li>Tafels zijn leeg en computers zijn uit bij het verlaten van de kamer aan het einde van je werkdag;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
<p>
|
||||
<b>Achterlaten keuken</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Vaatwasser aanzetten wanneer deze vol is en leegruimen wanneer deze schoon is. Wanneer conciërge Amine komt is dit meegenomen, maar dat is niet vanzelfsprekend;</li>
|
||||
<li>Koffieautomaat vullen wanneer deze leeg is;</li>
|
||||
<li>Instructies op het apparaat uitvoeren wanneer dat wordt gevraagd;</li>
|
||||
<li>Ook nieuwe voorraad klaarleggen in koelkast.</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>de keukenvoorraad wordt door Amine/Christine wekelijks bijgehouden en geïnventariseerd; indien nodig wordt koffie etc. besteld.</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
<p>
|
||||
<b>Afsluiten pand DC voor gebruikers</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>De Interieur Verzorg(st)er van Variant sluit het pand en de poort om 20.00 uur, zet het alarm erop en ziet erop toe dat iedereen het pand heeft verlaten, tenzij van te voren een verzoek is gedaan bij Receptie CB om het pand langer open te houden, bijvoorbeeld i.v.m. een vergadering of bijeenkomst;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
<p>
|
||||
<b>Algemene regels</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>In de ondertekening van je mail staat het juiste bezoekadres t.w. DC, CB of Rakthof;</li>
|
||||
<li>Geef de Receptie inzage in je agenda en gebruik je agenda niet alleen voor je afspraken maar noteer ook als je thuiswerkt, afwezig bent, verlof hebt etc. Zo kunnen zij bellers adequaat en efficiënt te woord staan.</li>
|
||||
<li>Geef aan de Receptie door wie jou vervangt bij afwezigheid/ziekte.</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
</table>
|
||||
</td>
|
||||
</tr>
|
||||
</xsl:when>
|
||||
<xsl:otherwise>
|
||||
<tr>
|
||||
<td colspan="2" class="tekst"> </td>
|
||||
</tr>
|
||||
</xsl:otherwise>
|
||||
</xsl:choose>
|
||||
</xsl:template>
|
||||
|
||||
<xsl:template match="reservering" mode="include">
|
||||
<TABLE BORDER="0" CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" WIDTH="100%">
|
||||
<TR>
|
||||
@@ -56,7 +132,7 @@
|
||||
<tr>
|
||||
<td class="tekstkop" colspan="4" style="text-decoration:underline">Contactgegevens:</td>
|
||||
</tr>
|
||||
<tr>
|
||||
<tr>
|
||||
<td width="13%" class="label"><xsl:value-of select="//lcl/FAC/aanvrager"/></td>
|
||||
<td width="37%" class="value">: <xsl:value-of select="rsv_ruimte[volgnr=$min_volgnr]/contact_user/naam_full"/></td>
|
||||
<td width="13%" class="label"><xsl:value-of select="//lcl/FAC/afdeling"/></td>
|
||||
@@ -65,7 +141,7 @@
|
||||
<tr>
|
||||
<td width="13%" class="label"><xsl:value-of select="//lcl/FAC/telefoon"/></td>
|
||||
<td width="37%" class="value">: <xsl:value-of select="rsv_ruimte[volgnr=$min_volgnr]/contact_user/telefoonnr"/></td>
|
||||
<xsl:if test="string(rsv_ruimte[volgnr=$min_volgnr]/contact_user/werkplek/plaats/regio/district/locatie/omschrijving)!=''">
|
||||
<xsl:if test="string(rsv_ruimte[volgnr=$min_volgnr]/contact_user/werkplek/plaats/regio/district/locatie/omschrijving)!=''">
|
||||
<td width="13%" class="label"><xsl:value-of select="//lcl/FAC/locatie"/></td>
|
||||
<td width="37%" class="value">: <xsl:value-of select="rsv_ruimte[volgnr=$min_volgnr]/contact_user/werkplek/plaats/regio/district/locatie/omschrijving"/></td>
|
||||
</xsl:if>
|
||||
@@ -138,78 +214,6 @@
|
||||
<tr>
|
||||
<td height="10px"/>
|
||||
</tr>
|
||||
<!--key 42 = gebouw Dienstencentrum (DC) key 54 = gebouw Centraal Bureau (CB)-->
|
||||
|
||||
<xsl:if test="rsv_ruimte/res_ruimte/plaats/regio/district/locatie/gebouw/key='54' or rsv_ruimte/res_ruimte/plaats/regio/district/locatie/gebouw/key='42' ">
|
||||
<tr>
|
||||
<td class="tekst" width="100%">
|
||||
<table width="100%">
|
||||
<strong>Gedragsregels gebruik Kantoor/Spreekkamers en Vergaderruimten Centraal Bureau (CB) en Dienstencentrum (DC):</strong>
|
||||
|
||||
<p>
|
||||
<b>Receptiefunctie Dienstencentrum</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Er is voorlopig geen receptiefunctie aanwezig.</li>
|
||||
<li>Hiervoor is een <U>belsysteem ingericht dat je kunt gebruiken als je een afspraak hebt met een gebruiker van het pand.</U> Dit betreft de volgende afdelingen: Servicedesk, Frontoffice ICT, F&C, Zorgadvies en Inkoop. Gebruikers zorgen ervoor tijdig beneden bij de ontvangst te staan om gasten te ontvangen. Ook wanneer er sollicitanten komen, zorgt de organisator zelf voor een gastvrije ontvangst.</li>
|
||||
<li>Wanneer je <U>GEEN afspraak hebt met een interne gebruiker</U>, bijv. omdat je een vergaderruimte hebt gereserveerd, geldt het volgende:</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Degene die de vergaderruimte reserveert, is verantwoordelijk voor het opvangen van de gasten. Deze persoon zorgt er dan ook voor tijdig aanwezig te zijn. Om binnen te komen kun je de bel van de Servicedesk gebruiken. Zij laten je dan ongezien binnen door middel van een automatische deurknop. <U>Vervolgens zorg jij zelf dat de andere genodigden worden opgevangen.</U></li>
|
||||
<li>Bij het reserveren van een ruimte ontvang je een bevestigingsmail. In deze bevestiging zijn deze gedragsregels toegevoegd. Jij bent verantwoordelijk <U>om deze gedragsregels door te sturen of mede te delen aan de genodigden.</U></li>
|
||||
</ul>
|
||||
<li>Vergaderruimtes kunnen na 18.00 uur niet worden gereserveerd in RegelDirect, tenzij je dit laat doen door Receptie.</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>De eindverantwoordelijke kan dan de sleutel en de tag om het alarm te installeren, afhalen bij de Receptie van het gebouw tegenover het DC (oude MEE gebouw), Baroniehof 169A bij de Receptie. Wanneer Receptie Baroniehof 169A niet bezet is, dan kun je de sleutel afhalen bij Receptie van het Centraal Bureau op Baroniehof 165. De eindverantwoordelijke sluit het pand af, zet het alarm erop, sluit de poort en zorgt ervoor dat de sleutel de volgende dag weer terug is bij Receptie;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
|
||||
<p>
|
||||
<b>Achterlaten vergaderruimte/kantoorruimte</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Ramen en deuren zijn dicht;</li>
|
||||
<li>Lampen en airco’s uit;</li>
|
||||
<li>Bij gebruik van een digiboard, alles afsluiten en terugleggen/hangen;</li>
|
||||
<li>Afwas naar keuken en in de vaatwasser zetten;</li>
|
||||
<li>Tafels en stoelen terugzetten op de oorspronkelijke plaats;</li>
|
||||
<li>Er hangen foto’s in de ruimtes hoe de opstelling moet worden teruggezet</li>
|
||||
<li>Degene die de vergadering heeft belegd, is hiervoor eindverantwoordelijk;</li>
|
||||
<li>Computers zijn vergrendeld bij het verlaten van de kamer;</li>
|
||||
<li>Tafels zijn leeg en computers zijn uit bij het verlaten van de kamer aan het einde van je werkdag;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
|
||||
<p>
|
||||
<b>Achterlaten keuken</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>Vaatwasser aanzetten wanneer deze vol is en leegruimen wanneer deze schoon is. Wanneer conciërge Amine komt is dit meegenomen, maar dat is niet vanzelfsprekend;</li>
|
||||
<li>Koffieautomaat vullen wanneer deze leeg is;</li>
|
||||
<li>Instructies op het apparaat uitvoeren wanneer dat wordt gevraagd;</li>
|
||||
<li>Ook nieuwe voorraad klaarleggen in koelkast.</li>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>de keukenvoorraad wordt door Amine/Christine wekelijks bijgehouden en geïnventariseerd; indien nodig wordt koffie etc. besteld.</li></ul>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
|
||||
<p>
|
||||
<b>Afsluiten pand DC voor gebruikers</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>De Interieur Verzorg(st)er van Variant sluit het pand en de poort om 20.00 uur, zet het alarm erop en ziet erop toe dat iedereen het pand heeft verlaten, tenzij van te voren een verzoek is gedaan bij Receptie CB om het pand langer open te houden, bijvoorbeeld i.v.m. een vergadering of bijeenkomst;</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
|
||||
<p>
|
||||
<b>Algemene regels</b>
|
||||
<ul>
|
||||
<li>In de ondertekening van je mail staat het juiste bezoekadres t.w. DC, CB of Rakthof;</li>
|
||||
<li>Geef de Receptie inzage in je agenda en gebruik je agenda niet alleen voor je afspraken maar noteer ook als je thuiswerkt, afwezig bent, verlof hebt etc. Zo kunnen zij bellers adequaat en efficiënt te woord staan.</li>
|
||||
<li>Geef aan de Receptie door wie jou vervangt bij afwezigheid/ziekte.</li>
|
||||
</ul>
|
||||
</p>
|
||||
</table>
|
||||
</td>
|
||||
</tr>
|
||||
|
||||
</xsl:if>
|
||||
<xsl:call-template name="res_endtext">
|
||||
<xsl:with-param name="min_volgnr" select="$min_volgnr"/>
|
||||
</xsl:call-template>
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user